Zombinyuszi

Semmitmondó üres fecsegéseim zenei kísérettel.

PH!

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

16bit (1) 190e 2.5evo2 (1) 2.2 (1) adatlap (1) ady endre (1) agyrohasztás (1) ajtó (1) alizée (1) alkonyat (1) álom (2) amerika (3) amy macdonald (1) android (3) apache myqsl php (1) aranka (1) archlord (1) arcszörzet (1) arduino (1) art (1) atlétika (1) ausztrália (1) autó (2) a halhatatlanság halála (2) baggins (1) ballad (1) barkács (1) bëlga (1) bilbo (1) bitchslap (2) blade (4) blog (1) blümchen (1) boinc (1) boohbah (1) boomerang (1) boondock saints (1) borzongás (3) bullshit (1) busters (1) b movie (1) chase (1) cigánybűnözés (1) co2 (1) csacsi (1) csaj (6) dance (1) dark (1) depeche mode (1) dinnye (1) dissection (1) dna (1) dohány (1) drót (1) ebm (1) egér (3) eger (1) energia hatékonyság (1) enjoy the ride (1) enter shikari (1) erepublik (1) erepublik.com (1) étel (1) ewan dobson (1) ex (1) fart (1) fengshui (1) film (2) filmek (1) fing (1) fizika (1) flash (2) fof (1) fókusz (1) fox (1) frets on fire (1) futás (2) futópad (1) g25 (2) games (2) gerjedelem (1) gitár (1) guitar (1) gyakorlat (5) hardstyle (1) hd4200 (1) heavy metal (2) héja nász az avaron (1) helyesírás (1) hétfő (2) hévíz (1) hocico (1) hőcserélő (1) hőszivattyú (1) hot n cold (1) hp (1) huawei u8500 (1) hw enabled (1) idézet (1) indavideo (5) intel (1) in my dreams (1) isaac asimov (2) iskola (5) it (1) iwiw (1) játék (3) jet harris (1) (26) joan osborne (1) jóslat (1) kapoeria (1) kate perry (1) kavinsky (1) kedd (1) kéne (1) kenguru (1) kép (4) kép nézegető (1) kerguelen szigetek (1) kerképár (10) kert (1) keszthely (1) kevin federline (1) kilábalás (1) kocsma (1) koffein (1) kóka (1) környezetvédelem (1) lamináris áramlás (1) linkin park (1) linux (1) little people (1) logitech (5) london (1) mai gyerekek (3) mamma mia (1) mathurl (1) mercedes benz (1) metán (1) metanol (1) meteora (1) mexiko (1) minipop (1) mmorpg (1) moonlight (1) morcheeba (1) mulatós (1) must have (1) myth (1) neil duerden (1) nitrogén (1) noemi (1) not emo (1) nyaralás (1) nyomtató (1) off planet films (1) oláh györgy (1) olaszország (1) one of us (1) opengl (1) orr mosás (1) paris hilton (1) parry gripp (1) paul kalkbrenner (1) pengecsajok (1) péntek (2) pieces (1) pinhole (1) pipa (1) plan b (1) poker (1) post rock (1) privi.hu (2) program (1) project (3) push the button (1) py (1) pyopengl (1) python (2) qwop (1) rendőr (1) rengeteg (1) robbanás (1) roller (1) romy schneider (1) russian circles (1) samantha (1) scatman (1) scene (1) senses (1) shadow (1) shesha (1) sisa (1) slinkachu (1) (1) south park (1) splitter (1) spock (1) stackless (1) status (1) stereo (1) stirling (1) sugarbabes (1) szarvasmarha (1) szerelem (3) szerelés (1) szifiliszes szfinx (1) szin (1) szinesceruzák (1) szórakozás (1) tánc (2) tankcsapda (2) taser (1) techno (2) telefon (2) tengely (1) terror (1) testarossa nightdrive (1) testvérbosszú (1) teveszar (1) thirteen (1) thy catafalque (2) totalcar (1) trololo (1) twilight (1) ubuntu (1) ups (1) urban (1) vajda (1) vasárnap (1) videó (1) világvége (1) villanyautó (1) vizipipa (1) warlord (1) wcg (1) web (3) whack (1) wifi (1) winkler (1) wrong (1) wxpython (1) xnview (1) youtube (32) zene (20) zlad (1) zöld tea (1) zte (3) Címkefelhő

Kerítés 2

2011.08.07. 20:34 cyanide

Ez a videó tegnap még nem volt itt. Ezután, ha zenét is teszek be azt az elejére rakom, hogy olvasás közben legyen mit hallgatni. Nem mondom el mire kell számítani. Legyen meglepetés.

Ma befejeztük a korlátokat. Az emeleti korlátot nem tudtuk eltávolítani a helyéről ezért az marad olyan, amilyen. Napoztam kb 10-15 percet. Ne legyen annyira rám sülve a póló. Voltam bringázni. Még tegnap lemostam a nagynyomásúval, hagytam száradni, leengedtem a kormányt a jobb aerodinamika érdekében, ma beolajoztam a láncot és felfújtam 3bar főlé a kerekeket. Odafelé el voltam szállva magamtól, azt hittem elemelkedek a földről lassan. Leforgattam a szokásos áttételt. Azt hittem hirtelen beérett a múltheti kihagyás és szupererőt kaptam. Aztán a szokásos helyen megfordultam és azt hittem megállok, olyan szembeszél volt. Eleinte erőltettem, de az üléspozíció nem az igazi és a térdem megfájdul, így aztán kénytelen voltam kisebb áttételen hajtani.

Ja megint beugatott egy kismajom. Azt hitte én majd gondolat olvasom és kis ívben fogok balra felkanyarodni a bringaútra. Gőzöm nem volt merre akar menni, át akar-e menni arra amerről én jöttem vagy megy tovább egyenesen, plusz még jöttek utána ketten. Azt hittem át akarnak jönni. Ott voltam, hogy döntöm balra, erre látom, hogy pont ott jönnek, ahova fordulnék így aztán megálltam ott egy kicsit. Soha nem vágok kis íven balra kanyart se autóval, se bringával. Már visszafelé a végénél, szétnézés nélkül megfordul előttem egy melák csávó. Szóltam bármit is? Nem. Lehúztam a fűre és tekertem tovább. Görkoris csajokra rácsengetek, egyik megfordul és néz mint egy hal, tátott szájjal. Mit várt, kisvonatot?


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zombinyuszi.blog.hu/api/trackback/id/tr723132362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bansz · http://www.vetessy.hu 2011.08.08. 17:56:00

az jó ötlet, hogy a bejegyzés elejére teszed, hogy lehessen olvasás közben hallgatni. de kérlek, legközelebb egy >zene< legyen! :)
süti beállítások módosítása